Organizația HORA susține actuala...

18/09/2019

Ministerul Finantelor a agreat p...

07/08/2019

Specialiștii din industria HoReC...

17/04/2019

​HARTA INTERACTIVĂ a turismului...

13/04/2019

Specialiștii din industria HoReC...

02/04/2019

Hochland relansează gama de spec...

26/03/2019

1/5
Please reload

Cinci antreprenori au investit 100.000 € într-o cafenea-birou

17/08/2014

Mihai Olaru, proprietarul furnizorului de mobilier pentru birou Omifa, a investit în Bucureşti alături de patru parteneri peste 100.000 de euro într-un concept format dintr-o cafenea şi spaţii de birouri ce pot fi închiriate inclusiv pentru o zi, proiect pe care antreprenorii intenţionează să îl multiplice şi în alte oraşe din ţară, precum Cluj şi Timişoara.

sursa foto

 

 

 

 

Proiectul, denumit Coffice (combinaţie între coffee şi office), a fost lansat luna trecută într-un spaţiu de la parterul parcului de afaceri Swan din nordul Capitalei şi cuprinde o cafenea de 100 de metri pătraţi şi un spaţiu de birouri de aproape 300 de metri pătraţi în care au fost amenajate cinci săli „sub cheie“ ce pot fi închiriate ca birouri individuale, trei săli de întâlnire şi un spaţiu open-space cu 12 staţii de lucru.

 

„Ne adresăm companiilor multinaţionale care au mulţi oameni de vânzări aflaţi în continuă mişcare şi care nu au nevoie de un birou permanent, precum şi start-up-urilor de orice fel. Acesta este un proiect pilot pe care vrem să îl evaluăm, să îl calibrăm şi să îl extindem anul viitor şi în Timişoara şi Cluj“, spune Mihai Olaru, proprietarul Omifa Impex, o afacere cu venituri de 2,7 mil. euro în 2013 şi un profit net de 317.000 de euro, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor.

 

Spaţiile de birouri open-space situate în spatele cefenelei pot fi închiriate şi pentru o zi, în timp ce chiria unei săli de întâlnire este de 15 euro/oră.

 

Un post de lucru închiriat în open-space costă 150 de euro lunar, în timp ce camera de birou de 12 metri pătraţi se închiriază pentru 350 de euro lunar, sumă în care sunt incluse şi costurile cu utilităţile. Antreprenorii se bazează pe faptul că în marile proiecte de birouri proprietarii acceptă, de regulă, să închirieze spaţii de la 200 de metri pătraţi în sus, astfel că multe afaceri antreprenoriale sunt nevoite să îşi înceapă activitatea în sedii de apartament.

 

 

„Sunt free-lanceri care nu doresc să înceapă afacerile dintr-un apartament sau de acasă şi îşi pot lua laptopul şi începe să facă business din Coffice. În Swan lucrează în prezent 700 de oameni, iar în Global City, proiectul de peste drum, sunt încă 3.500. Printre ei s-ar putea afla noi antreprenori care îşi vor începe afacerea în birourile din spatele cafenelei“, a mai spus Mihai Olaru.

 

Proiectul Coffice este derulat prin intermediul firmei CBGC Real Estate Consulting, entiate înfiinţată anul acesta de Cristian-Gheorghe Rotarescu şi Răzvan Alexandru Pelmus, potrivit datelor publicate în Monitorul Oficial.

 

sursa

 

Please reload

Parteneri