Organizația HORA susține actuala...

18/09/2019

Ministerul Finantelor a agreat p...

07/08/2019

Specialiștii din industria HoReC...

17/04/2019

​HARTA INTERACTIVĂ a turismului...

13/04/2019

Specialiștii din industria HoReC...

02/04/2019

Hochland relansează gama de spec...

26/03/2019

1/5
Please reload

Inscrieri ultra-timpurii pentru Revelion si sezonul de iarna. Pana la cat ajung reducerile

25/08/2014

Touroperatorul Bibi Touring, specializat exclusiv pe turism intern, a lansat cea de-a doua editie a programului de inscrieri ultra-timpurii pentru sezonul de iarna in Romania.


Campania de inscrieri ultra-timpurii presupune reduceri de pana la 50% pentru vacanta de iarna pentru turistii care efectueaza rezervari pentru sezonul de iarna pana la 15 septembrie. In campanie intra hoteluri si pensiuni precum Hotel Iri din Busteni, Hotel Larisa din Azuga, Hotel Belvedere din Predeal sau Pensiunea Mona din  Busteni.   

"Campania de Inscrieri ultratimpurii pentru sezonul de iarna a inceput sa se bucure de succes, interesul turistilor fiind mai mare in acest an. Sunt convins ca acest concept va ajunge la maturitate in cativa ani. Cele mai solicitate sunt, la ora actuala, statiunile montane de pe Valea Prahovei, alaturi de Predeal si Poiana Brasov, dar sunt si hoteluri de pe litoral inscrise in acest program", a declarat Adrian Voican, directorul general Bibi Touring.   

In ceea ce priveste sezonul estival din acest an, Bibi Touring Touroperator anunta ca in luna iulie 2014 a depasit  vanzarile din intreg anul 2013.   

„Desi vremea a fost foarte schimbatoare si inceputul de sezon a fost afectat, vanzarile din mai si iunie fiind sub nivelul prognozelor initiale,  am reusit sa avem o crestere importanta si in acest sezon dificil, depasind in primele 7 luni ale acestui an vanzarile intregului an 2013. Am investit in marketing si in promovare, am editat prima Enciclopedie pentru litoralul romanesc, catalogul Best Deals precum si primul catalog dedicat Deltei Dunarii – o zona turistica in care credem cu toata convingerea. De asemenea, am dezvoltat reteaua nationala de agentii partenere, iar in acest an am organizat primul BIBI Master InfoTrip cu 160 de agenti de turism din 3 tari.  Am lansat multe oferte speciale dedicate vacantelor in Romania precum si o noua platforma de rezervari online B2B, www.bibi-touring.ro, in care sunt prezentate oferte speciale, promotii, topuri”, declara Adrian Voican, directorul general Bibi Touring Touroperator.   

In functie de vanzarile Bibi Touring, topul statiunilor este condus de Mamaia, cu o pondere de 55% din vanzari. Aceasta este urmata de Eforie Nord (pondere 11% din vanzari), Jupiter (pondere 7% din vanzari), Neptun si Venus.   

Iata topul vanzarilor la hoteluri:   
1. Hotelurile Victoria (3 stele all inclusive), Best Western Savoy (4 stele all inclusive) si Aurora (2 stele) din Mamaia. 
2. Complex Dunarea (3 stele), Union (3 stele) si Fortuna (3 stele) din Eforie Nord. 
3. Hotel Delta (3 stele), Capitol (3 stele) si Olimpic (3 stele) din Jupiter 
4. Complex 2D (3 stele all inclusive), Sara (3 stele) si Dacia (2 stele) in Neptun.                       

Concluzia principala a vanzarilor pentru 2014 este cresterea cererii pentru hoteluri de 4* cu all inclusive.     

Inscrierile timpurii au reprezentat 30% din total vanzari litoral in primele 7 luni fata de 13% in anul 2012. Mai putin de 10% dintre turistii care au ales litoralul provin din Bucuresti.  

In ceea ce priveste cererea mare pentru statiunea Mamaia, oficialii Bibi Touring spun ca renovarea falezei si alte investitii facute in Mamaia justifica cresterea cererii pentru aceasta statiune.  

O alta tendinta sesizata este faptul ca Jupiter devine statiunea preferata de familiile cu copii, pe masura ce Mamaia se orienteaza spre clubbing. De asemenea, se dezvolta sistemul all inclusive si in zona sudica a litoralului, iar ponderea familiilor cu copii a ajuns la o treime in 2014 fata de 20% in 2012.                      

Bibi Touring Touroperator este  membru al Christian Tour Group

 

Tags :

Please reload

Parteneri