Organizația HORA susține actuala...

18/09/2019

Ministerul Finantelor a agreat p...

07/08/2019

Specialiștii din industria HoReC...

17/04/2019

​HARTA INTERACTIVĂ a turismului...

13/04/2019

Specialiștii din industria HoReC...

02/04/2019

Hochland relansează gama de spec...

26/03/2019

1/5
Please reload

Sheraton caută locaţiile potrivite pentru extindere în Cluj-Napoca şi Timişoara

08/11/2015

Lanţul Starwood Hotels & Resorts negociază deschiderea unor hoteluri în Cluj-Napoca şi Timişoara, după ce în acest an a inaugurat la Bucureşti prima unitate Sheraton de pe piaţa românească.
 

 "Căutăm posibili parteneri şi oportunităţi agresive de extindere în Muntenegru; în luna septembrie am semnat în Serbia, vom deschide în 2019 un hotel W în Belgrad. De asemenea, căutăm oportunităţi în Croaţia, dar şi aici în România. Purtăm deja negocieri în acest sens, în alte oraşe, vrem să creăm un fel de conexiune în formă de triunghi, căutăm proprietarii şi locaţiile potrivite în Cluj-Napoca şi Timişoara, unde vrem să deschidem hoteluri sub marca Sheraton sau Four Points by Sheraton. România este un punct foarte important pentru întâlniri de orice gen, de exemplu pentru oamenii de afaceri", a declarat pentru MEDIAFAX Robert Koren, vice-preşedinte, director regional Europa de Est Starwood.

 

Întrebat când anume s-ar putea finaliza negocierile, el a precizat că discuţiile sunt la început. Pentru hotelul deschis la Bucureşti, în locul fostului Howard Johnson, negocierile au durat doi ani.

 

Negocierile sunt tărăgănate de bănci, de la care administratorii clădirilor în care vor funcţiona hotelurile Sheraton vor să ia finanţare. "Problema este capitalul, băncile. Acum totul durează mai mult decât înainte de criză", afirmă oficialul Starwood.

 

Acesta precizează că încă nu s-a luat o decizie asupra deschiderii unui alt hotel Sheraton în Capitală, întrucât conducerea aşteaptă stalizarea afacerii.

 

"Cei mai mulţi clienţi ai hotelului din Bucureşti sunt din SUA, dar sunt turişti şi oameni de afaceri din Franţa, Marea Britanie, Germania şi Italia. Ei vin şi pentru brand. Considerăm că hotelul va sprijini comunitatea, mai ales prin prisma faptului că s-au făcut angajări după renovarea clădirii", a precizat Koren.

 

Lanţul hotelier Starwood Hotels & Resorts a intrat oficial în acest an pe piaţa din România cu brandul Sheraton, după ce a semnat un contract de franciză pe cel puţin 20 de ani cu Grand Plaza Hotel, care deţinea fostul hotel Howard Johnson din Bucureşti.

 

Compania Grand Plaza Hotel SA, căreia îi aparţine clădirea, a investit între 5 şi 6 milioane euro pentru ca hotelul să fie convertit de la patru la cinci stele şi pentru a corespunde în final cerinţelor şi normelor Sheraton.

 

Reţeaua Sheraton Hotels & Resorts numără 430 de hoteluri în aproape 75 de ţări. Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. este una dintre cele mai importante companii de ospitalitate şi agrement din lume, cu aproape 1.200 de proprietăţi în 100 de ţări şi 181.400 de angajaţi în cadrul proprietăţilor sale deţinute şi administrate.

 

În anul 2014, grupul Starwood a semnat 175 contracte hoteliere, marcând al cincilea an consecutiv cu creştere a proprietăţilor noi. Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. operează mărcile Sf. Regis, Luxury Collection, W, Westin, Le Méridien, Sheraton, Four Points by Sheraton, Aloft, Element şi Tribute.

 

Peste 100 de hoteluri noi sunt în curs de pregătire, brandul urmând să ajungă la numărul de 500 de hoteluri în 2016. Gradul de ocupare din hotelurile Sheraton de la nivel mondial reprezintă aproape jumătate din totalul întregului grup Starwood.

 

sursa

Please reload

Parteneri