Organizația HORA susține actuala...

18/09/2019

Ministerul Finantelor a agreat p...

07/08/2019

Specialiștii din industria HoReC...

17/04/2019

​HARTA INTERACTIVĂ a turismului...

13/04/2019

Specialiștii din industria HoReC...

02/04/2019

Hochland relansează gama de spec...

26/03/2019

1/5
Please reload

Un nou design pentru o sticla cu istorie: Absolut Vodka

05/02/2016

Anul acesta, Absolut lansează un design nou pentru iconica sticlă Absolut Vodka. Purtând semnătura unei echipe de artiști vizuali, ea reprezintă o reintepretare modernă a celebrului ambalaj   prezentat pentru prima oară de Absolut în 1979. Sticla ce poartă noul design este disponibilă în magazinele din toată țara începând cu ianuarie 2016. 

 

Logo-ul dispus pe două rânduri, textul diferit, medalionul reinterpretat și un alt simbol de brand sunt elementele care compun noul design Absolut Vodka. Totodată, greutatea sticlei este mai mică, în confecționarea ei fiind folosit mai puțin material, pentru protejarea mediului înconjurător. 
    
„Absolut este un brand curajos și creativ, iar prin design-ul îmbunătățit al sticlei ne-am dorit să aducem încă o dată în atenție aceste valori. Totul a pornit de la schimbarea de design a gamei Absolut Flavours, care ne-a oferit încrederea necesară pentru a face un pas spre viitor. Astfel, a fost posibilă reinterpretarea elementelor de design ale sticlei clasice de Absolut Vodka într-un mod cu totul nou. Rezultatul este unul în spiritul tradiției  designului suedez, în care fiecare element capătă însemnătate, fiind în același timp  simplu, dar elegant”, spune Caroline Mörnås, Global Design Strategy Manager, Absolut.

 

Noul design al sticlei a fost realizat în colaborare cu Brand Union, care a acceptat provocarea de a crea o emblemă pentru viitor. Una dintre cele mai importante modificări a fost introducerea simbolului de brand pe spatele sticlei, adăugând un nou semn de impact vizual pentru brand. Forma celebră a sticlei a fost redefinită prin umeri mai clar conturați, gât și corp îndreptate și un suport plat. Echipa de creativi din spatele noului design este formată din caligraful Luca Barcellona și ilustratorul Martin Mörck.
    
Brand-ul Absolut rămâne fidel stilului suedez, prin caligrafia afișată pe noua variantă a sticlei: ,,Creațiile mele pornesc întotdeauna de la arta veche a scrierii. Literele sunt ingredientele principale, astfel că, pentru noua sticlă Absolut, am experimentat cu mai multe variante ce reflectă stilul suedez. Rezultatul este unul cool, simplu și modern, păstrând în același timp și o notă elegantă”, spune Luca Barcellona, caligraf.

 

Medalionul de pe sticlă ilustrează portretul lui Lars Olsson Smith, fondatorul Absolut și cel care a pus bazele procesului de distilare continuă: ,,În încercarea de a aduce un omagiu fondatorului Absolut, am testat diverse idei până am găsit modalitatea ideală de a-l reprezenta pe acesta – am creat o imagine îndrăzneață care îl înfățișează pe Lars Olsson Smith în moment de plina glorie al carierei sale”, a declarat Martin Mörck, ilustrator și gravor. 

 

În timp ce sticla arată diferit, vodka Absolut rămâne aceeași. Fiecare sticlă de Absolut provine din același loc, fiind creată și îmbuteliată în satul Åhus din sudul Suediei, unde arta de a face vodkă a fost transmisă din generație în generație de-a lungul timpului, până la perfecționare. 
 
***

Despre ABSOLUT Vodka
AbsolutVodka este al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume. Fiecare sticlă de Absolut Vodka este produsă în Åhus, sudul Suediei. Compania Absolut este responsabilă de producția, strategia de marketing și de inovația pentru brandurile Absolut Vodka, Malibu, Kahlúa, Wyborowa, Luksusowa și Frïs. Compania Absolut face pare din Pernod Ricard, care deține unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din categorie. 

 

Despre Pernod Ricard 
Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.
 

Please reload

Parteneri