Organizația HORA susține actuala...

18/09/2019

Ministerul Finantelor a agreat p...

07/08/2019

Specialiștii din industria HoReC...

17/04/2019

​HARTA INTERACTIVĂ a turismului...

13/04/2019

Specialiștii din industria HoReC...

02/04/2019

Hochland relansează gama de spec...

26/03/2019

1/5
Please reload

Digital PR workshop

21/03/2016

Din 29 martie, la „Digital PR workshop” aflăm care este noua formă a comunicatului de presă pentru mediul digital. Pe cine invităm la evenimentele corporate. Cum ne „împrietenim” şi cum selectăm site-urile şi blogurile relevante. Fiecare participant va beneficia de consultanță pentru prezența online a unui brand (personal sau de business).

 

DIGITAL PR. SOCIAL MEDIA KIT Pe parcursul celor șapte săptămâni (în fiecare seară de marţi, începând din 29 martie, între 18.30-21.30), participanții la workshop-uri își vor dezvolta abilitățile de Comunicare în mediul Digital, cu beneficii pentru brandul personal sau de business.

 

INVITAȚI

Fiecare workshop va avea câte un invitat special care va dezvălui din secretele Comunicării Online și va prezenta studii de caz: șefi de departamente Digital din agenții și companii cunoscute, bloggeri de top, creatori de Conținut.

 

BONUS

Fiecare participant la workshop va beneficia gratuit de evaluare și consultanță pentru prezența online a unui brand (personal sau de business) pe care îl va alege.

 

CINE?

Această serie de workshop-uri se adresează managerilor, specialiștilor în Comunicare dornici de un refresh, antreprenorilor care au pornit un start-up, studenților și masteranzilor în Comunicare, dar și oricui dornic să înțeleagă mai bine Social Media și transformările în marketing și PR provocate de Digital. Fiecare capitol teoretic este completat de o lucrare practică pe tema respectivă.

 

PROFESOR: Victor Kapra

 

BIO:

  • Victor Kapra, jurnalist, scrie texte și le îmbină cu imagine de peste 20 de ani. A fost multă vreme editor Mediafax, redactor-șef adjunct la Ziarul Financiar, manager de Conținut la Mediafax Group și a scris pentru presa românească peste 10.000 de articole și știri.

 

  • De-a lungul timpului, a văzut și cum se face PR și Comunicare la nivel înalt, cu ocazia unor vizite profesionale în peste 20 de țări, de pe trei continente.

 

PROGRAM

 

DAY 1.

Cum să ne facem auziți? Schimbarea de paradigmă în Comunicare. Consumatorul devenit PR, Marketer, Advertiser sau distrugător de reputații. Cum îl determinăm să ne fie favorabil și să amplifice mesajele noastre de promovare. Social Media versus Traditional Media.

 

DAY 2.

Rețele sociale, bloguri și site-uri. Cum să-ți alegi mix-ul de comunicare online pentru ca investiția ta de timp și resurse în Online să aibă succes și eficiență maximă. Valorificarea eficientă a Conținutului produs. Proceduri și rețete pentru succes. Cum să reacționezi potrivit când Online-ul vorbește despre tine și brandul tău.

 

DAY 3.

Smart people use simple language.Cum să renunțăm la limbajul de lemn și să vorbim despre noi și brandul nostru în stil captivant și convingător. Cât de mult câștigăm dacă știm cum să facem Conversație online.Public Speaking în lumea reală și în mediul virtual. Informația care seduce: concisă, memorabilă, shareable.

 

DAY 4.

Storytelling, Branded Content și User Generated Content.Tipurile de povestiri care vând produsul. Compania devenită Publisher, cu „redacție” internă. Proceduri interne pentru evitarea dezastrelor în Comunicare. Cum să-l determini pe consumator să povestească favorabil și cu plăcere despre tine. Conținut viral.

 

DAY 5.

Puterea imaginii. Conținutul vizual. Video blogging O fotografie face cât 1000 de cuvinte. Un minut de video este echivalentul a 1,8 milioane de cuvinte. Un infografic descâlcește rapid o informație complicată.Cum poți lucra mai bine cu Imaginea pentru ca mesajul tău să devină ușor digerabil și memorabil.

 

DAY 6.

Concis, rapid, relaxat, original, inteligibil. Noua formă a comunicatului de presă pentru mediul digital. Pe cine invităm la evenimentele corporate. Cum ne „împrietenim” şi cum selectăm site-urile şi blogurile relevante.Relaţii oneste, corecte, pe formula win-win cu Online Media şi Social Media.

 

DAY 7.

Recapitulăm Decalogul eficienței în Comunicarea Digitală. Lucrăm pe brief-uri și înmânăm diplome. Consolidăm Comunitatea #NakedPR3.0 la un pahar de șampanie. Continuăm să ținem legatura și să discutăm, sine die, în grupul de pe Facebook.

Workshopul DIGITAL PR costa 1400 ron, achitabili in doua rate*

*pentru plata integrala beneficiati de un discount de 10%

*pentru inscrierea pana la data de 15.03.2016 beneficiati de un discount de 10%

 

INSCRIE-TE

 

 

Tags :

Please reload

Parteneri