Crowne Plaza Bucharest aduce în România conceptul “market to table” şi lansează noul restaurant Citronelle, ca parte a strategiei globale a lanţului internaţional de susținere a unui stil de viață urban și sănătos, se arată într-un comunicat.
Bazat pe conceptul “market to table”, restaurantul Citronelle oferă clienților preparate din alimente fresh și sănătoase, achiziționate direct de la producătorii locali.
“Citronelle reprezintă o experiență unică de relaxare, care îmbină perfect mâncarea rafinată și sofisticată cu stilul de viață sănătos al clienților noștri. Echipa noastră de bucătari profesioniști, împreună cu mine, transformăm fiecare preparat din meniu într-o adevărată artă culinară. Datorită experienței mele de 15 ani, obținută în urma călătoriilor în toată lumea, din San Francisco, New York, până în insulele Hawaii și Lion, am conceput un meniu complet nou cu o abordare proaspătă și vibrantă care să răspundă gusturilor gastronomice ale celor mai exigenți oaspeţi. Toate ingredientele sunt achiziționate direct de la producatorii locali, încadrându-se perfect în conceptul de market to table a noii locaţii”, declară Ashlie Dias, Executive Chef Crowne Plaza Bucharest (foto).
Meniul noului restaurant Citronelle cuprinde rețete rafinate și este bazat pe salate proaspete, legume, pește și fructe de mare. Aici, clienții pot savura una din limonadele homemade împreună cu preparate signature Citronelle: Tartar de ton cu alge marine, mușchi de vită « Sizzler » sau Șnitzel vienez.
Restaurantul are un design rustic-elegant și o capacitate totală de 86 de locuri (32 de locuri în interior și 54 de locuri pe terasă), fiind un omagiu adus agricultorilor locali şi stilului de viaţă sănătos. Terasa Citronelle este amenajată în grădina Crowne Plaza, cu o suprafaţă de 4,000 mp, umbrită de pini şi pomi fructiferi. Restaurantul beneficiază şi de o parcare cu o capacitate de 90 de locuri.
Lansarea noului restaurant a venit în completarea strategiei globale Crowne Plaza de a susţine şi promova un stil de viaţă urban şi sănatos. Crowne Plaza Bucharest umărește să le ofere clienților servicii rapide și eficiente care să corespundă cu stilul de viață activ și, în același timp, sănătos al oaspetelui acestui lanţ internaţional. Din strategie mai fac parte și trei concepte noi: fast & fresh, completely connected și energy essentials.
Astfel, Crowne Plaza Bucharest propune conceptul fast & fresh ce presupune includerea în meniu a patru preparate rapide și sănătoase pentru ca oaspeții să își poată continua stilul de viață sănătos și în timpul călătoriilor. Conceptul completely connected pune la dispoziția clienților trei prize în fiecare cameră și încărcătoare pentru telefoanele mobile sau alte dispozitive cel mai des utilizate, susținând importanța unei conexiuni continue la noua tehnologie. În plus, conceptul energy essentialinclude gustări sănătoase disponibile la mini-bar și un loc special amenajat în lobby care conține apă, fructe din partea casei, hărți cu trasee pentru jogging și prosoape, facilitându-le oaspeților continuarea rutinei zilnice.
Cele trei servicii vor susține, începând de la 1 septembrie, noul restaurant Citronelle bazat pe conceptul market to table.
Crowne Plaza face parte din InterContinental Group care deține 9 branduri și peste 4700 de hoteluri în aproape 100 de teritorii si țări. Crowne Plaza Bucharest deține 165 de camere, facilități de fitness și spa, 2 restaurante, barul Crown Cafe si totodată 12 săli de conferințe.
via horeca.ro