top of page
Celli Romania Sisteme de Filtrare.png

Oro Toro by OSHO duce conceptul de steakhouse într-o zonă accesibilă

Reprezentanţii lanţului au anunţat extinderea în zone centrale, de maximum interes din capitală, dar şi din ţară, precum şi în principalele mall-uri bucureştene


Dacă steakhouse-ul OSHO din Primăverii este, de ceva timp, unul dintre cele mai populare restaurante de profil din zona premium, povestea conceptului Oro Toro by OSHO începea în toamnă, gândit însă de proprietarul rețelei, Giorgos Malideros, ca un brand accesibil; adică: design informal, atmosferă relaxată și prețuri rezonabile (considerabil mai mici comparative cu cele din OSHO Primăverii, n.a.) pentru ca principalul produs din meniu, steak-ul de vită (dar nu numai) să poată fi comandat de cât mai multe categorii de consumatori. (Adriana Popescu)

DSC_0295.JPG

Cu noul concept, managementul lanţului a pariat mai întâi pe zona Centrului Vechi, deschizând în toamnă primul restaurant pe strada Franceză, care deşi, încă în reabilitări, e în mod clar una dintre zonele cu localuri peste media Centrului Vechi (vezi restaurante precum La Bonne Bouche, Divan, Nouvelle Vague şi mai jos, spre strada Tonitza, Meze Taverna şi the Artist). Anul acesta, brand-ul s-a extins în numai câteva luni, în puncte de atracţiecheie din Bucureşti: AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall şi Mega Mall. Şi dezvoltarea nu se opreşte aici, proprietarul reţelei vizând noi restaurante in toate mall-urile de interes care vor apărea, dar şi în zone centrale precum Piaţa Romană şi Victoriei şi în alte locuri de trafic intens din Bucureşti și din oraşele mari din ţară.


Revenind la conceptul Oro Toro by OSHO, reprezentanții lanțului ne-au explicat în detaliu ce înseamnă acesta, de la meniu şi preţuri, la atmosferă. Se vede clar un concept unitar, bine gândit care a pornit de la analiza preferinţele clienţilor, cu o echipă bună în bucătărie şi o viziune managerială pe termen lung. Meniul restaurantului de pe strada Franceză are ca preparate centrale steak-uri din carne de vită premium, spun reprezentanţii brand-ului, din SUA, Irlanda, Noua Zeelandă, Uruguay, Italia şi Franţa, în cut-uri porţionate de cei trei măcelari ai restaurantului OSHO Primăverii în măcelăria proprie: Delmonico, Ribeye, New York, Porterhouse adică antricot, vrăbioară, muşchi cu vrăbioară. Acestora li se alătură burgerii, printre care şi unul de vită Black Angus, salate, sandwich-uri şi alte preparate specifice de steakhouse, precum și un meniu special pentru copii. Piesele de rezistenţă, spun cei aici, sunt: Ribeye, Black Angus Burger, T-Bone, Beef Fillet şi Lamb Chops (cotletele de miel),iar în curând, vor fi introduse şi alte noutăţi despre care sunt convinşi că vor avea succes.

DSC_0222.JPG

Ca să vă lămuriți de ce spunem steakhouse accesibil, iată câteva exemple de prețuri din restaurantul din Centrul Vechi: o salată costă între 23 si 29 lei, un burger de vită de 370 g. - 27 lei (cu garnitura aferentă de roşii, ceapă, salată, cartofi prăjiţi, maioneză şi ketchup), un steak (muşchi) de 200 g. - 69 lei, T-Bone de 500 g - 98 lei, o tortilla între 26-30 lei, un desert - 18 lei.


Savoarea cărnii de vită de calitate nu trebuie să fie un lux, ci un deliciu accesibil tuturor iubitorilor de steak-uri şi burgeri, indiferent de venituri sau zonă, spun reprezentanții Oro Toro by OSHO.


Carnea de vită din meniurile restaurantelor OSHO şi Oro Toro by OSHO este maturată, porţionată şi preparată exclusiv in house, în măcelaria proprie din restaurantul OSHO Primăverii.


Conceptul Oro Toro by OSHO din Centrul Vechi mai înseamnă şi entertainment de bună calitate: concerte de muzică live, petreceri tematice şi chiar seri de club, astfel ca, în diferite zile ale săptămânii, să existe câte un program artistic care să completeze experienţa culinară (de ex.: miercurea şi joia - concerte de muzica live, cu artişti precum Billy Brown, Story Band, Mihail Gheorghe, Ştefan Stan etc. cu intrare gratuită, iar sâmbăta - Chillax Saturday cu DJ live)


Tot în ideea de a face preparatele din carne de vită cât mai accesibile, Oro Toro by OSHO din Centrul Vechi are și o serie de promoţii şi oferte:


  • Meniul zilei cu supă, fel principal și desert - 23 lei (comun la OSHO și Oro Toro by OSHO, realizat de Chef Iosif Ştefănescu);

  • Students Day - în fiecare zi de luni, studenţii care vin cu legitimaţia de student pot cumpara un burger de vită cu cartofi prăjiţi şi un draft de bere de 400 ml la 25 lei;

  • Happy Hour de luni până vineri, 17.00 - 19.00. La o porţie de nachos sau quesadilla, clientul primeşte o bere draft de 200 ml din partea casei.


Lista de vinuri are etichete de la crame românești, în special, precum Cramele Halewood, Cramele Recaș, Domeniile Coroanei Segarcea, Jidvei, Lacerta, M1 Crama Atelier, Vinarte, precum și câteva de import precum Morgon les Charmes, Brunello di Montalcino, La Volte dell’Ornellaia, Rioja Iberico Crianza. Prețuri orientative: Nedeea Vinarte - 75 lei, Fetească Neagră Selene Cramele Recaș - 174 lei, Morgon Les Charmes - 125 lei, Le Volte Dell'Ornellaia 2011 - 190 lei.

oro_toro_promenada.jpg

Locaţiile din mall-uri au preţuri şi mai mici: de exemplu, Oro Toro Burger costă 12,9 lei, un sandwich de vită cu ou şi cartofi prajiti 14,9 lei, salata grecească 14,9 lei, salata Caesar cu pui 16,9 lei, iar quesadilla cu pui 18,9 lei.


În cifre

  • 300.000 euro - investiţie în restaurantul din Centrul Vechi

  • 150 000 euro - investiţii în restaurantele din mall-uri

  • 78 lei / bon mediu client la Oro Toro by OSHO Centrul Vechi (comparativ cu 150 lei în OSHO Primăverii)

  • 15 lei / bon mediu client în restaurantele din mall-uri


Locatiile Oro Toro by OSHO

  1. Centrul Vechi - Str. Franceză, nr. 38 - 42, București, tel.: 0744.633.724; e-mail:rezervari@orotoro.ro;

  2. Food Court Promenada Mall - Calea Floreasca nr. 246B;

  3. Food Court Afi Palace Cotroceni - Bd.V. Milea nr. 4;

  4. Food Court Mega Mall - str. Pierre de Coubertin nr. 35,

www.orotoro.ro


sursa