Nespresso, pionier si nume de referinta la nivel mondial in domeniul cafelei de cea mai inalta calitate, ambalata in capsule, dezvaluie o experienta de retail de lux in Bucuresti, in inima orasului, pe Calea Dorobantilor nr. 210.
Deschis de luni pana sambata, intre orele 10:00 – 20:00, concept boutique-ul ofera o experienta de brand exclusivista, fiind conceput conform standardelor globale Nespresso de o echipa internationala de arhitecti si designeri, in stransa colaborare cu echipa centrala Nespresso din Lausanne. Boutique-ul ofera o experienta de referinta in categoria retail-ului de lux, aceea?i de care se bucura toti membrii Clubului Nespresso din intreaga lume.
“Lansarea primului Nespresso Boutique in Romania marcheaza un moment important, pe care pasionatii cafelei l-au asteptat cu entuziasm. Scopul nostru este de a oferi mai mult decat un gust extraordinar, oferim un loc in care aroma, expertiza si ambianta se intalnesc intr-o experienta senzoriala captivanta, inegalabila”, declara Sonia Nastase, Country Manager Nespresso Romania.
Nespresso Boutique include o zona de degustare unde clientii sai pot explora si pot savura intreaga gama de 23 de sortimente de cafea Grands Crus, precum si editiile limitate. Specialistii in cafea sunt la dispozitia acestora, ajutandu-i sa compare sortimentele, sa descopere notele de savoare si aromele distincte, cu informatii despre originile fiecarui sortiment Grand Cru si modul in care sunt obtinute si prajite boabele de cafea.
Intr-o strategie unica de comercializare, extrem de utila pentru satisfacerea exigentelor consumatorilor, Nespresso si-a dezvoltat modelul de business pe trei piloni: cafeaua, aparatele si Clubul Nespresso, la dispozitia clientilor prin Nespresso Boutique, magazinul online www.nespresso.com/ro si serviciul gratuit de asistenta telefonica 0 800 008 300.
Despre Nestlé Nespresso S.A.
Nestlé Nespresso S.A. este pionier si nume de referinta in domeniul cafelei de lux. Avand sediul in Lausanne, Elvetia, Nespresso isi desfasoara activitatea in 62 de tari si are peste 10.500 de angajati. In 2014, compania a operat o retea globala de vanzare cu amanuntul, formata din peste 400 de magazine exclusive, in 258 de orase.