Chivas Regal, liderul mondial în categoria de super-premium whisky, lansează un design nou pentru Chivas Regal 12 Year Old, care celebrează istoricul și valorile emblematice ale brandului: generozitate, camaraderie și lux, reinterpretându-le într-un mod contemporan. Noua sticlă, împreună cu noul ambalaj, vor fi disponibile în magazine începând cu luna noiembrie 2015.
Varianta modernă a sticlei Chivas Regal 12 Year Old se dinstinge printr-o nouă formă, marcată prin înălțarea umerilor, subliniindu-se astfel prestigiul brandului, unul dintre cele mai apreciate whisky-uri scoțiene din lume.
Pentru a sublinia camaraderia, valoare ce stă la baza brandului, sticlei i-au fost adăugate semnăturile fondatorilor James și John Chivas. Simbolul brandului a devenit mai proeminent, oferind o notă clară de modernitate acestui clasic al whisky-urilor.
De asemenea, ambalajul cutiei a fost stilizat păstrând elementele vizuale care amintesc istoricul Chivas, acestea fiind reliefate pentru a adăuga un plus de textură ambalajului. În plus, eticheta ilustrează o grafică simplificată, în acord cu întregul design creat.
„Noul design transmite dorința noastră de continua tradiția brandului, făcând-o cunoscută într-un mod și mai atrăgător pentru gentelmenii moderni. Pentru mulți dintre aceștia, Chivas Regal 12 Year Old reprezintă primul contact cu brandul. Suntem entuziasmati să dezvăluim acest aspect modern care reușește să transmită esența Chivas Regal, definită prin măiestrie și eleganță.”, susține Radu Moldovan-Petrut, Marketing Director Pernod Ricard România.
Mai mult decât atât, noua sticlă Chivas Regal 12 Years Old a fost creată și din dorința de a veni în întâmpinarea acelor gentelmeni moderni care își urmăresc idealurile ghidându-se după valorile Chivas, pentru care succesul în afaceri înseamnă și dorința de a schimba în mod pozitiv lumea în care trăiesc. Pentru aceștia, orice oportunitate de a inova este echivalentă și cu oportunitatea de a oferi înapoi comunității mai mult decât ceea ce primesc.
Pentru a încuraja spiritul antreprenorial și simțul etic deopotrivă, Chivas aduce pentru prima dată în România competiția globală de antreprenoriat cu impact social The Venture. Anul acesta, oamenii de afaceri români vor concura alături de antreprenori din toată lumea, în cursa pentru milionul de dolari pus în joc, având șansa de a primi sprijin financiar și de a obține recunoaștere internațională. Pentru a putea concura în etapa globală alături de cele mai bune 20 de business-uri din întreaga lume, antreprenorii români trebuie să se înscrie pe site-ul www.TheVenture.com până pe 31 octombrie.
Despre Chivas Regal Chivas Regal este un brand global de whisky și principalul scotch whisky al producătorului Chivas Brothers, fiind prezent în peste 150 de țări din Europa, Asia și America. Gama Chivas se remarcă prin stil, consistență și exclusivitate și cuprinde băuturile Chivas Regal 12, 18 și 25 Year Old.
Despre Pernod Ricard Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.