Lantul de restaurante tip fast-food Oro Toro by Osho este in continua expansiune. Cea mai noua locatie, deschisa pe 14 octombrie la Vulcan Value Centre este aniversara, reprezentand a 10-a inaugurare a unui restaurant Oro Toro. Noul restaurant acopera o suprafata de 140 mp, integrand 45 de locuri pentru clientii iubitori de burgeri deliciosi si este rezultatul unei investitii de 120.000 euro. Deschiderea locatiei din centrul comercial Vulcan, de pe str. Mihail Sebastian, a creat 12 locuri de munca, "membrii noi dar si personal care a inceput sa lucreze cu noi din ziua zero, in 2014.”, declar Giorgos Malideros, prioprietarul Oro Toro.
Pentru acest an se mai planuieste deschiderea unei locatii in Veranda Mall, aceasta extindere in toate punctele geografice ale capitalei reprezentant o confirmare a succesului acestui brand romanesc. In tara s-au deschis deja doua locatii, la Brasov si Timisoara, urmand tot mai multe noi locatii in orasele cu peste 150.000 de locuitori din tara.
Pe langa bucuresteni, brasovenii si timisorenii se bucura de conceptul acestui lant romanesc de fast-food: carne de calitate, portionata, maturata preparata in macelaria proprie, in sandvisuri sau intr-o arie variata de burgeri, salate, “finger-foods”, cartofi prajiti, toate in regim service rapid, anunta reprezentanții Oro Toro.
Oro Toro este un lant de restaurante de tip fast-food, cu specific American Steakhouse, derivat din deja celebrul OSHO – cel mai bun restaurant de tip steakhouse din Bucuresti. Oro Toro este prezent, in momentul de fata, in toate zonele importante din Bucuresti: in AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall, Mega Mall, Baneasa Shopping City, Plaza Romania, Bucuresti Mall ( Vitan ), Park Lake & Vulcan Value Centre. Succesul inregistrat la aproape doi ani de la deschiderea primului local a determinat extinderea lantului cu doua noi locatii, urmand ca in viitorul apropiat, noi restaurante Oro Toro sa fie deschise atat in centrul Capitalei, cat si in afara Bucurestiului.
Reputatia castigata de OSHO si Oro Toro in randul clientilor sai se datoreaza calitatii superioare a carnii de vita importata din tari precum SUA, Irlanda, Noua Zeelanda, Uruguay, Italia sau Franta, si, in special, taieturilor realizate de cei trei macelari ai restaurantului OSHO Primaverii, formati in Germania si Spania. Ca atare, toate preparatele pe baza de carne de vita din meniurile restaurantelor OSHO si Oro Toro sunt realizate cu carne maturata, portionata si preparata exclusive in-house, in cadrul macelariei proprii.