Călin Ile (FIHR): Pierderile în...

01/06/2020

Corina Martin (FAPT): Solicitam...

17/03/2020

72 de evenimente de Street Food...

05/03/2020

ANBCT Romania a incheiat anul 20...

08/01/2020

Cele 7️ produse tradiționale din...

08/01/2020

Masterclass „Bella Italia” dedic...

04/12/2019

1/5
Please reload

Grupul de restaurante City Grill obţine circa 40% din încasări prin intermediul aplicaţiei Out4Food

22/09/2017

Grupul de restaurante City Grill obţine circa 40% din încasări prin intermediul aplicaţiei Out4Food, programul de fidelizare lansat în urmă cu patru ani, în primele opt luni ale anului curent numărul tranzacţiilor derulate prin intermediul ei crescând cu aproape 6%.

 

Aplicaţia a dus de asemenea la creşterea gradului de retenţie al clienţilor, de la 88,3% în 2016 la 94,9% in primul semestru din 2017. În acelaşi timp, numărul vizitelor lunare ale clienţilor Out4Food a crescut cu 10%.

 

”Un studiu de piaţă realizat de curând ne arată că acest program de fidelizare reprezintă unul dintre cele mai importante motive pentru care clienţii ne aleg pe noi. În plus, programul şi aplicaţia reprezintă cel mai important avantaj competitiv pe care-l avem, iar cifrele confirmă acest lucru. Out4Food a ajutat la dezvoltarea business-ului, dar dovada imediată a utilităţii sale o reprezintă  comunitatea puternică de clienţi fideli creată în jurul brand-ului reprezentat de toate restaurantele City Grill”, a explicat Ramona Popescu, marketing manager Grup City Grill.

 

Veniturile tranzacţionate prin program au crescut în primele opt luni ale anului cu 9,6%. Creşterea medie a încasărilor pe tranzacţie în cadrul aplicaţiei a fost de 4,84%.  În medie, valoarea bonului unui client Out4Food (cât consumă el în medie în restaurant) este cu 60% mai mare decât la un nonclient.

 

De la lansarea sa în 2013, programul a crescut de la 18.000 de abonaţi activi în primul an până la 70.000 de abonaţi activi în momentul de faţă, peste jumătate dintre aceştia fiind utilizatori ai aplicaţiei.

 

Grupul City Grill numără în prezent aproape 18 unităţi, de diferite categorii, respectiv Hanu’ lui Manuc, Hanu’ Berarilor (Casa Soare şi Elena Lupescu), Caru’ cu Bere şi Pescăruş, precum şi 6 restaurante Trattoria Buongiorno şi 7 restaurante City Grill/City Cafe. Luna aceasta în portofoliu se mai adaugă un restaurant, Trattoria Buongiorno Arena.

 

La finalul anului trecut grupul avea afa­ce­ri cumulate de circa 135 mil. lei (30 mil. euro), în urcare cu circa 17%. Pentru acest an este bugetat un avans similar, până la circa 36 mil. euro.

 

sursa

Please reload

Parteneri