72 de evenimente de Street Food anuntate la Street Food Business Conference 2020
Street Food Business Conference, cel mai mare eveniment national de afaceri dedicat industriei de Street Food din Romania a ajuns la a treia editie, si a adunat peste 100 de vendori si organizatori de evenimente din toata tara. In cadrul evenimentului s-au dezbatut subiecte importante ale industrieim s-au analizat performantele anului 2019 si s-au prezentat predictiile si calendarele evenimentelor din 2020. Anul acesta va fi cel mai bogat ca numar de evenimentem organizatorii anuntand nu mai putin de 72 de evenimente de Street Food in 34 de orase din Romania.

Primul panel de dicutii a fost dedicat Vendorilor de Street Food, avand ca tematica Dezvoltarea unei afaceri in Street Food and Mediul de business in Street Food Romania 2019 - 2020
Cristian Anghel - Prosecco Van, Valentin Ghita - Thaice Cream, Pavel Cosmin Andrei - Umami Truck, Jerry Dauteuil - Jerry's Pizza Truck, Laurentiu Mata - Mr. Cannoli. Subiectele dezbatute au fost: Analiza anului 2019 - Business si oportunitati, Legislatie, relatia cu autoritatile, meteodependenta, Logistica, aprovizionare, operare, resurse umane, Dinamica evenimentelor de Street Food Events, Proiectii de business pentru 2020
Panelul al doiea a fost dedicat in intregime prezentarilor, la acesta luand parte: Alexandru Rada - Dezvoltarea unui business in Street Food, Florin Maxim de la Hospitality Culture - Insight HoReCa Business Accelerator, Marco Schieven - Prezentare Street Food Garage Custom Truck, Andrei Cerbu - Prezentare Street Food in Spatiul Public
Cel mai asteptat panel de discutii a fost cel rezervat Organizatorilor de Evenimente Street Food iar tematica a fost Analiza 2019 & Oportunitati de Business 2020
la acest panel au participat ca si speakeri: Calin Campean - Street Food Festival, Alin Caraman - Wine And Street Food festival, Paul Richard Nicolau - Street Food Caravan / Wish Fest, Dragos Popescu - Vino & Foodie Sibiu, Andrei Lupsan - Street Food SPOTival
Din subiectele dezbatute :Analiza anului 2019 - Business si oportunitati, Relatia Food Trucker - Organizator, Puncte cheie in dezvoltarea unei relatii bune intre organizatori si food-truck-eri, Oportunitati de business in anul 2020.