Rivaz Hotel Olimp – investiție strategică de peste 20 mil. euro pentru turismul premium din România
- Mirela Carstea - tophospitality.ro
- 24 iun.
- 3 min de citit
Actualizată în: 25 iun.
Alpin Group, cu o experiență de peste două decenii în domeniul turismului și ospitalității, a raportat o creștere robustă de 11% a rezultatelor financiare pentru anul 2024 și își extinde investițiile către litoralul românesc. La sfârșitul anului 2024, cifra de afaceri a Alpin Group a atins 73,7 milioane de lei, susținută de consolidarea segmentului de evenimente corporate și de investițiile strategice în acest domeniu.
„Creșterea din anul trecut reflectă efectele directe ale investițiilor strategice realizate între 2020 și 2023, în valoare de peste 9 milioane de euro, în facilități moderne pentru evenimente. În 2024, locațiile Alpin au găzduit evenimente internaționale majore, cu o medie de 800 de participanți, din sectoare precum IT, Medical și Apărare”, a declarat David Aron, CEO Alpin Group.
Deschiderea centrului K2 Alpin, parte din Alpin Conference Center, a transformat locația într-un reper al industriei MICE din România. Cu o capacitate totală de 7.500 mp pentru conferințe și expoziții, Alpin Conference Center este cel mai mare centru de evenimente corporate cu servicii hoteliere integrate din țară. Pe lângă creșterea cifrei de afaceri, Alpin Group a înregistrat o îmbunătățire semnificativă a profitabilității, EBITDA pentru 2024 fiind de 18 milioane lei, cu peste 25% mai mare față de 2023. Această performanță a fost posibilă datorită optimizării costurilor și implementării unei platforme interne de „cost-management” pentru eficiență decizională.
Pentru 2025, Alpin Group își propune o creștere de 10% a cifrei de afaceri, prin intensificarea evenimentelor internaționale și consolidarea parteneriatelor comerciale. În paralel, compania va dezvolta segmentul de leisure internațional, în colaborare cu agenții de turism, prin pachete ce includ zboruri de pe Aeroportul Internațional Brașov. În ceea ce privește dezvoltarea pe termen mediu și lung, Alpin Group intenționează să-și extindă portofoliul cu proiecte hoteliere și imobiliare în diverse regiuni ale țării și să dezvolte parteneriate pentru operare hotelieră.
Bugetul de investiții pentru 2025 este estimat la 10 milioane de euro, majoritatea fiind alocată dezvoltării Rivaz Hotel, un proiect hotelier de 5 stele în stațiunea Olimp, aflat în construcție.
„Rivaz Hotel este un proiect de suflet al Alpin Group și o inițiativă curajoasă de a redefini standardele de vacanță la Marea Neagră, la care lucrăm de peste trei ani. Este un proiect ce îmbină rafinamentul, servicii premium, experiența în ospitalitate și grija față de oaspeți, într-un cadru natural unic – Marea Neagră”, spune David Aron, CEO Alpin Group.
Rivaz Hotel Olimp
Rivaz Hotel Olimp oferă una dintre cele mai frumoase priveliști din Olimp, cu arhitectură inspirată din eleganța Rivierei Franceze și reinterpretată într-un stil contemporan Art Deco. Cu o piscină infinity de peste 40 mp pe rooftop, plajă privată, centru SPA & fitness, skybar cu vedere panoramică, restaurant gourmet, servicii de concierge și mentenanță, parcare privată și securitate 24/7, Rivaz Hotel găzduiește 130 de unități hoteliere. Investiția depășește 20 de milioane de euro, iar întregul concept este realizat de echipele interne de antreprenoriat general, arhitectură, design și management ale Alpin Group.
imagini: rivaz.ro
Preluat de familia Aron în 2004, Alpin Hotel a trecut printr-un amplu proces investițional de peste 40 de milioane de euro, transformându-se într-un resort hotelier cu multiple facilități leisure și corporate. De-a lungul anilor, Alpin Group și-a diversificat portofoliul și în alte domenii precum real estate și IT, având o viziune solidă de dezvoltare pentru următorii zece ani, inclusiv extinderea internațională. Cel mai recent proiect, Rivaz Hotel, marchează extinderea brandului către litoralul românesc și redefinește standardele de ospitalitate la Marea Neagră.
📌 Pentru analize detaliate despre competiții culinare, formare profesională, modele de business și tendințele care modelează viitorul industriei ospitalității, urmărește platforma TopHospitality.ro – spațiul dedicat exclusiv profesioniștilor din HoReCa care caută excelență, informație relevantă și conexiuni valoroase.
📩 Pentru opinii, propuneri sau colaborări, ne puteți scrie la pagina de contact
Comments