Participa la "Hotels & Restaurants PR"
Data: 20 februarie, in intervalul 10:30-14:30.
Locatie: Radisson
1. Alinierea. Importanţa creării unei strategii de Marketing şi PR. Ce poate şi ce nu poate să facă PR-ul în ospitalitate.
PR-ul în industria ospitalității își are rădăcină în realitate. Atunci când realitatea este una neplăcută, dovedită prin servicii proaste, păreri negative și management nepotrivit, ea trebuie întâi schimbată și apoi promovată.
2. Great Expectations –Hotels&restaurants PR: noul El Dorado 3.0. Cui ne adresăm? Cine ne sunt clienții și ce citesc ei?
Ce își doresc cei care aleg un restaurant sau un hotel? De unde culeg informația și în cine au cea mai mare încredere? Cum ne diferențiem în acestă lume plină de informație.
3. “The place to be”. Cum creezi un produs de top pe o piaţă aglomerată. Momente și acțiuni care să fie interesante pentru presă. Case studies.
Cum ne folosim de trenduri și evenimente importante în lume și în zonă pentru a atrage clienți? Ce fel de acțiuni putem întreprinde, cu cine ne putem asocia și cum comunicăm mai departe?
4. WOW moments: orchestrează momente care îi inspiră pe oaspeți să te promoveze gratuit în social media și pe blogurile personale.
The best PR? Word of Mouth! Bazează-te pe clienții tăi pentru promovare-multitudinea de rețele sociale și nevoia de a demonstra statutul prin check-in, imagini și povești îți vor asigura PR gratuit. Cum îi motivezi să fie interesați de tine?
5. Personal Branding pentru Travel PR. Experienţa “storytelling” şi importanţa autenticităţii pentru brand. Omul din spatele poveștii care redă personalitatea brandului.
6. Reality bites: Reputation Management. Ce se întâmplă când nu toate mențiunile sunt favorabile?
Învață să răspunzi la toate părerile și să transformi un comentariu negativ într-o ocazie grozavă să atragi noi clienți. Tips and tricks pentru un profil online impecabil.
(Q & A)
Hotels & restaurants PR class with Oana Toma
– BA in International Communications, American University of Paris
– MsC in Marketing and Creativity, ESCP (Ecole Superieure de Commerce de Paris)
– Stagii la Golin (Bucuresti), Iggy Travel Communications (Buenos Aires), Landor (Paris), ICC Press Office (International Chamber of Commers)(Paris).
– Certifcate in Hotel Management, Cornell School of Hospitality
– Din 2013 Marketing Manager la Hadar Chalet: peste 60 de aparitii in presa online si offline in ultimul an, fara agentie de PR.
– Hadar Chalet numita Design Guesthouse of the Year 2015 (locul 1) – TopHotel Conference