Banner.png

Diageo, producatorul brandului Johnnie Walker, a anuntat o serie de 25 de obiective indraznete

Pana in 2030, strategia Diageo ‘SOCIETY 2030: SPIRIT OF PROGRESS’ va permite companiei:

  • Sa disemineze mesaje privind consumul moderat catre 1 miliard de oameni, prin intermediul propriilor branduri

  • Sa atinga un nivel zero al emisiilor de carbon generate de operatiunile sale directe

  • Sa creasca pana la 45% gradul de reprezentare al diverselor etnii in randul liderilor

  • Sa utilizeze cu 30% mai putina apa in fiecare bautura pe care o produce

Diageo, producatorul brandurilor Johnnie Walker, Smirnoff si Guinness, a anuntat o serie de 25 de obiective indraznete in planul sau ‘Society 2030: Spirit of Progress’, menit sa genereze un impact pozitiv asupra lumii pana in 2030, in „deceniul de actiune” pentru atingerea Obiectivelor de dezvoltare durabila ale ONU.

Diageo este lider global pe piata bauturilor alcoolice, avand un portofoliu remarcabil de bauturi cuprinzand branduri de renume precum whisky-urile Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan's si Windsor, vodca Smirnoff, Ciroc si Ketel One, dar si Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray si Guinness.

Pornind de la o lista lunga de progrese inregistrate in implementarea standardelor de sustenabilitate ESG la nivel global, in urmatorii zece ani Diageo isi va indrepta atentia spre trei domenii esentiale, atent selectionate pentru a fi in concordanta cu Obiectivele de dezvoltare durabila (ODD) ale ONU: promovarea consumului echilibrat de alcool; sustinerea incluziunii si diversitatii; si introducerea conceptului inovator de sustenabilitate „de la bob in pahar”.


Michael Holm, Director General Diageo pentru Europa de Est, a declarat: „Suntem foarte mandri de realizarile companiei noastre in domeniul sustenabilitatii si responsabilitatii de pana acum, iar acest plan de actiune ambitios ne asigura ca vom ajunge chiar mai departe in urmatorii zece ani. In fiecare dintre cele trei domenii prioritare - promovarea consumului echilibrat de alcool, sustinerea incluziunii si a diversitatii si pionieratul in implementarea conceptului de sustenabilitate „de la bob in pahar” - obiectivul nostru este sa ne aducem contributia acolo unde este nevoie si sa continuam sa fim lideri in acest domeniu.

Society 2030: Spirit of Progress

Principalele puncte ale planului ‘SOCIETY 2030: SPIRIT OF PROGRESS’ includ:


Promovarea consumului echilibrat de alcool

  • Pana in 2030, Diageo va disemina mesaje privind consumul moderat in randul a peste un miliard de oameni, prin intermediul brandurilor sale;

  • Va schimba atitudinile a cinci milioane de conducatori auto privind condusul sub influenta alcoolului;

  • Va informa peste 10 milioane de oameni cu privire la pericolele consumului de alcool de catre minori prin programul Diageo de constientizare ‘SMASHED’ pentru educatia privind consumul de alcool, castigator al mai multor premii, prezent acum pe fiecare continent.

Sustinerea incluziunii si diversitatii


Diageo va duce mai departe traditia solida de incluziune si diversitate prin stabilirea obiectivului ambitios de a atinge un grad de reprezentare de 45% al diverselor etnii in randul liderilor pana in 2030, precum si de 50% al femeilor in randul echipelor de management;


Diageo va asigura acces la competente si cursuri unui numar de peste 1,7 milioane de oameni pentru a contribui la crearea unui sector al ospitalitatii incluziv si prosper.


Introducerea conceptului inovator de sustenabilitate „de la bob in pahar”

  • Diageo s-a angajat sa depuna eforturi in directia unui viitor cu emisii scazute de carbon, prin valorificarea energiei regenerabile in procent de 100% pentru a atinge un nivel net zero al emisiilor de carbon generate de operatiunile sale directe si prin colaborarea cu furnizorii in vederea reducerii emisiilor de carbon indirecte cu 50%;

  • Ca prim pas in ambitia sa de a atinge nivelul net zero, prestigioasele distilerii Oban si Royal Lochnagar detinute de Diageo vor deveni neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon pana la sfarsitul anului 2020 si Diageo isi va propune sa atinga un nivel net zero in India pana in 2025;

  • Pana in 2030, Diageo se va asigura ca fiecare bautura pe care o produce va presupune un consum de apa cu 30% mai redus decat in prezent si va obtine un impact net pozitiv asupra apei in principalele bazine si comunitati expuse stresului hidric;

  • Va realiza peste 150 de proiecte comunitare privind apa in intreaga lume, inclusiv asigurarea accesului la apa curata, instalatii sanitare si igiena;

  • Diageo va sprijini peste 150.000 de mici fermieri cu tehnici agricole de regenerare a terenului si consolidare a biodiversitatii;

  • Pana in 2030 se va asigura ca in companie se utilizeaza 100% materiale reciclate in realizarea ambalajelor din plastic si ca 100% din ambalajele Diageo vor fi in mare parte reciclabile.


“Sustenabilitatea este parte integranta a felului in care ne desfasuram activitatea de business in Romania. Fiecare decizie este analizata cu atentie si tine cont de impactul nostru asupra mediului inconjurator, asupra comunitatilor in care ne desfasuram activitatea, asupra lantului de furnizori, a clientilor si a angajatilor nostri, pentru ca avem o responsabilitate fata de comunitatea locala si generatiile viitoare”, a declarat Razvan Potra, Country Manager Diageo Romania, Croatia, Moldova, Slovenia & Cipru.


Tot astazi, Diageo lanseaza si „Sustainable Solutions”, o platforma globala care va asigura finantare fara participare la capital pentru startup-uri si companii de tehnologie astfel incat Diageo sa poata integra in continuare sustenabilitatea in lantul de aprovizionare si in brandurile sale. Conceputa pentru a sprijini mici companii si antreprenori sa isi dezvolte si sa isi comercializeze inovatiile, Diageo va pune la dispozitia acestora resurse si experienta globale pentru a debloca potentialul viitor al ambilor parteneri.

Informatii suplimentare despre toate cele 25 de obiective sunt disponibile pe www.Diageo.com



Despre Diageo


Diageo este lider global pe piata bauturilor alcoolice, avand un portofoliu remarcabil de bauturi cuprinzand branduri de renume precum whisky-urile Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan's si Windsor, vodca Smirnoff, Ciroc si Ketel One, dar si Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray si Guinness.


Diageo este o companie globala ale carei produse se vand in mai bine de 180 de tari din intreaga lume. Compania este listata atat la Bursa din Londra (DGE), cat si la Bursa din New York (DEO). Pentru mai multe informatii despre Diageo, oamenii, brandurile si performantele companiei, vizitati www.diageo.com. Pentru informatii despre consumul responsabil de alcool, initiative si modalitati de a impartasi cele mai bune practici, vizitati platforma globala de resurse a Diageo, www.DRINKiQ.com.

Parteneri

© 2009 - 2021 Top Hospitality Copyright

Contact: 0726671227  

Email: laurentiu.mata@tophospitality.ro

Bucatari, ospitalitate, Hotel, Restaurant