OSHO aniverseaza 4 ani de la deschidere, prin deschiderea unei unitati ORO TORO by OSHO, in centrul
Restaurantul OSHO anunta o anunta, la 4 ani de la deschidere, o cifra de afaceri de 2 milioane de euro previzionata in 2014, in crestere fata de anul trecut. Pana la finalul anului, OSHO va mai deschide un restaurant in Centrul Vechi - Oro Toro by Osho. Familia Malideros, proprietarii OSHO, merg astfel în cea mai populară zonă pentru baruri, hoteluri şi restaurante, centrul istoric, care găzduieşte peste 100 de unităţi.
„OSHO este în momentul de faţă cel mai calitativ restaurant-măcelerie din România, în fapt iniţiatorul acestui concept. OSHO a fost primul restaurant cu aged beef şi fripturi aduse din America, Noua Zeelandă, Franţa, Irlanda, iar acum ne dorim să rămânem inovatori, prin noile cutt-uri din America şi Noua Zeelandă. Avem de asemenea şi o selecţie de seafood şi pește aduse proaspete de 3 ori pe săptămână din Grecia. În plus în luna ce urmează vom deschide un nou restaurant Oro Toro by Osho în Centrul Vechi, pe strada Franceză, unde se vor putea găsi cele mai bune preparate din vită precum Angus beef maturată, dar şi pește şi fructe de mare din Spania”, explică Giorgos Malideros, Proprietar OSHO.

Un meniu similar are şi restaurantul din Primăverii. Familia Malideros a construit în ultimii 22 de ani mai multe businessuri în România, printre care lanţul de supermarketuri Mega Image vândut către belgienii de la Delhaize.
„OSHO a fost primul restaurant cu aged beef si fripturi aduse din America, Noua Zeelanda, Franta, Irlanda."
Conceptul restaurantului este unul dublu: atât restaurant, cât şi măcelărie. În acest sens cei ce nu doresc să ia masa în cadrul restaurantului îşi pot alege unul sau mai multe din cutt-urile suculente de vită care se pot găti acasă.

Produsele preparate la Osho sunt alese cu grijă de specialişti pentru a oferi cel mai bun gust clienţilor săi. Prepararea cărnii de vită se face cu ajutorul unui utilaj special numit cuptorul Josper ce uneşte gustul grătarului şi suculentă cărnii făcute la cuptor.
Restaurantul oferă de asemenea conceptul „special cut of the week” unde bucătarul oferă în fiecare săptămână un nou tip de carne de vită precum Wagyu sau Black Angus Ribeye pentru clienţii cu o adevărată dragoste pentru carne. Cut of the week poate fi vizionat în fiecare săptămână pe site-ul oficial al restaurantului.

Peste 80% dintre clienti au peste 35 de ani, sunt corporatisti, politicieni sau oameni de afaceri. Dintre acestia, 65% sunt clienti fideli, restaurantul avand un grad de ocupare de 85% in prima parte a anului.
OSHO este primul steakhouse din România unde se găseşte carne de vită maturata adusă din America, Noua Zeelandă, Franţa, Irlanda. Tot aici clienţii pot găsi burgeri al căror gust unic nu îl mai găsim decât în Statele Unite.